Het lidmaatschap aanvragen

Het NRTO-lidmaatschap is een teken van betrouwbaarheid en kwaliteit in de private sector. Een lidmaatschap van onze branchevereniging is daarom een zorgvuldig proces met een doorlooptijd van gemiddeld 8 weken. 

Het NRTO-lidmaatschap wordt alleen toegekend aan de door u aangemelde rechtspersonen en bedrijfsnamen/handelsnamen die voldoen aan de toelatingscriteria/- voorwaarden. Daarvoor dient u -na toekenning lidmaatschap ook het NRTO-keurmerk te behalen. Voor een soepel proces is het van dat u onderstaande documenten juist en volledig klaar heeft liggen. Wij vragen u deze aan het einde van dit formulier te uploaden:

  1. Uittreksel Kamer van Koophandel (niet ouder dan 6 maanden) 
  2. Verklaring financiële toelatingscriteria nieuwe leden   (De verklaring is alleen geldig wanneer deze volledig ingevuld is met de handtekening van de accountant en voorzien is van zijn/haar bedrijfsstempel)
  3. UBO-registratie*, voor eensmanszaken geldt de UBO-registratieplicht niet
  4. Heeft u nog geen UBO-registratie via de kamer van koophandel, dan kunt u dit document invullen.
  5. De door u ingevulde verklaring nieuwe leden

Let op: Voor 2023 is het niet meer mogelijk om met het NRTO-keurmerk deel te nemen aan de subsidieregeling STAP0budget. De tijdvakken van september en november 2023 zijn alleen toegankelijk voor OCW-erkende opleidingen

Lidmaatschapsformulier

Wilt u contact?

Heeft u vragen over het lidmaatschap?

Mail uw vraag naar: lidmaatschap@nrto.nl